文献
J-GLOBAL ID:202002281058942076
整理番号:20A0784449
高校生の分子形状の概念理解のためのOE_3R戦略を用いた質問ベース学習の有効性【JST・京大機械翻訳】
The effectiveness of inquiry based learning with OE3R strategy for conceptual understanding of molecular shape of high school students’
著者 (3件):
Sutrisno
(Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Nanda Galo Ayu Megga
(Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Widarti Hayuni Retno
(Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
資料名:
AIP Conference Proceedings
(AIP Conference Proceedings)
巻:
2215
号:
1
ページ:
020025-020025-6
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0071C
ISSN:
0094-243X
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)