文献
J-GLOBAL ID:202002282078415731
整理番号:20A1027746
文化にわたるパッケージグラフィックデザインとコミュニケーション:輸入ワインラベルの中国消費者の解釈の調査【JST・京大機械翻訳】
Package graphic design and communication across cultures: An investigation of Chinese consumers’ interpretation of imported wine labels
著者 (4件):
Celhay Franck
(Montpellier Business School, 2300 avenue des Moulins, 34185 Montpellier Cedex 4, France)
,
Cheng Peiyao
(Faculty of Social Sciences, Harbin Institute of Technology, Design Department, Xili University Town, Nanshan District, Shenzhen, Guangdong 518055, PR China)
,
Masson Josselin
(Montpellier University, MRM - Montpellier Recherche Management, 99 Avenue d’Occitanie, 34090 Montpellier, France)
,
Li Wenhua
(Hong Kong Polytechnic University, School of Design, Tower of innovation, Hung Hom, Kowloon, Hong Kong)
資料名:
International Journal of Research in Marketing
(International Journal of Research in Marketing)
巻:
37
号:
1
ページ:
108-128
発行年:
2020年
JST資料番号:
A0376C
ISSN:
0167-8116
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)