文献
J-GLOBAL ID:202002284593069764
整理番号:20A1032960
南アフリカにおける気候変動プロジェクトに関する社会学習と遷移の展望【JST・京大機械翻訳】
A social learning and transition perspective on a climate change project in South Africa
著者 (2件):
Scholz Geeske
(Institute of Environmental Systems Research, Osnabrueck University, Barbarastr. 12, 49069 Osnabrueck, Germany)
,
Methner Nadine
(African Climate & Development Initiative, University of Cape Town, Upper Campus, Geological Sciences Building, Level 6, 13 Library Road, Rondebosch 7700 South Africa)
資料名:
Environmental Innovation and Societal Transitions
(Environmental Innovation and Societal Transitions)
巻:
34
ページ:
322-335
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2905A
ISSN:
2210-4224
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)