文献
J-GLOBAL ID:202002285057807747
整理番号:20A1202111
臨床看護教育におけるパートナーシップモデルの有効性-スコーピングレビュー【JST・京大機械翻訳】
The effectiveness of partnership models in clinical nursing education - A scoping review
著者 (3件):
Nguyen Van N.B.
(Monash Centre for Scholarship in Health Education, Monash University, 27 Rainforest walk, Office 321, Clayton, VIC 3800, Australia)
,
Lawrence Karen
(School of Nursing and Midwifery, La Trobe University, Plenty road & Kingsbury drive, Bundoora, VIC 3086, Australia)
,
McGillion Anthony
(School of Nursing and Midwifery, La Trobe University, Plenty road & Kingsbury drive, Bundoora, VIC 3086, Australia)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
90
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)