文献
J-GLOBAL ID:202002289072680986
整理番号:20A1480781
ディジタル消費は物理的消費を促進することができるか?記録販売に対するオンライン音楽ストリーミングの効果【JST・京大機械翻訳】
Can digital consumption boost physical consumption? The effect of online music streaming on record sales
著者 (4件):
Lee Minhyung
(College of Business, Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), South Korea)
,
Choi HanByeol Stella
(College of Business, Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), South Korea)
,
Cho Daegon
(College of Business, Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), South Korea)
,
Lee Heeseok
(College of Business, Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), South Korea)
資料名:
Decision Support Systems
(Decision Support Systems)
巻:
135
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0487C
ISSN:
0167-9236
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)