文献
J-GLOBAL ID:202002293186134104
整理番号:20A1758148
意味論的ファジィ性と深層Webクローラに基づくオンライン離陸プラットフォームにおける顧客購買行動に関する研究【JST・京大機械翻訳】
Research on customer purchase behaviors in online take-out platforms based on semantic fuzziness and deep web crawler
著者 (4件):
Zhao Xu
(College of Economics and Management, China Three Gorges University, Yichang, Hubei, China)
,
Zhang Wenju
(College of Economics and Management, China Three Gorges University, Yichang, Hubei, China)
,
He Weijun
(College of Economics and Management, China Three Gorges University, Yichang, Hubei, China)
,
Huang Chuanchao
(Post-Doctoral Scientific Research Workstation, China Merchants Bank, Shenzhen, Guangdong, China)
資料名:
Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing
(Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing)
巻:
11
号:
8
ページ:
3371-3385
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4517A
ISSN:
1868-5137
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)