文献
J-GLOBAL ID:202002298099794991
整理番号:20A2123346
小学校教員のための数学教育教訓の比較:日本,フィンランド,スウェーデンからの事例研究【JST・京大機械翻訳】
Comparing mathematics education lessons for primary school teachers: case studies from Japan, Finland and Sweden
著者 (4件):
Asami-Johansson Yukiko
(Department of Electrical Engineering, Mathematics and Science, University of Gaevle, Gaevle, Sweden)
,
Asami-Johansson Yukiko
(Department of Science Education, University of Copenhagen, Copenhagen, Denmark)
,
Attorps Iiris
(Department of Electrical Engineering, Mathematics and Science, University of Gaevle, Gaevle, Sweden)
,
Winslow Carl
(Department of Science Education, University of Copenhagen, Copenhagen, Denmark)
資料名:
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
(International Journal of Mathematical Education in Science and Technology)
巻:
51
号:
5
ページ:
688-712
発行年:
2020年
JST資料番号:
E0520A
ISSN:
0020-739X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)