文献
J-GLOBAL ID:202102218426981126
整理番号:21A0174315
G大な学生はより大きな段階を考えている:知識構築のための支援クロスコミュニティ相互作用【JST・京大機械翻訳】
Give student ideas a larger stage: support cross-community interaction for knowledge building
著者 (3件):
Zhang Jianwei
(Department of Educational Theory and Practice, University at Albany, SUNY, Albany, NY, USA)
,
Yuan Guangji
(Department of Educational Theory and Practice, University at Albany, SUNY, Albany, NY, USA)
,
Bogouslavsky Maria
(University of Toronto, Toronto, ON, Canada)
資料名:
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
(International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning)
巻:
15
号:
4
ページ:
389-410
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4460A
ISSN:
1556-1607
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)