文献
J-GLOBAL ID:202102221987730751
整理番号:21A0904157
数学の教訓における学生の欠勤:ナミベのPGSにおける社会的変数【JST・京大機械翻訳】
Student Absenteeism in Mathematics Lessons: Social Variables in the PGS of Namibe
著者 (4件):
Chaves-Barboza Eduardo
(Department of Educology, National University of Costa Rica, Heredia 86-3000, Costa Rica)
,
Marin-Marin Jose-Antonio
(Department of Didactics and School Organization, University of Granada, Granada 18071, Spain)
,
Sarmento-dos-Santos Ana-Paula
(Escola Superior Pedagogica do Namibe, Universidade de Mandume Ya Ndemufayo, Lubango 201, Huila, Angola)
,
Trujillo-Torrres Juan-Manuel
(Department of Didactics and School Organization, University of Granada, Granada 18071, Spain)
資料名:
Education Sciences (Web)
(Education Sciences (Web))
巻:
9
号:
2
ページ:
130
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7177A
ISSN:
2227-7102
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)