文献
J-GLOBAL ID:202102224102572343
整理番号:21A2604805
プレサービス教師の環境教育準備に関する衛生学,環境教育ワークショップの貢献の調査【JST・京大機械翻訳】
Exploring the Contributions of an Immersive, Environmental Education Workshop on Pre-Service Teachers’ Environmental Education Preparedness
著者 (2件):
Scott Joey
(Monterey Bay Aquarium, Monterey, CA 93940, USA)
,
Sulsberger Megan J.
(Department of Education and Leadership, California State University, Monterey Bay, Seaside, CA 93955, USA)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
11
号:
22
ページ:
6505
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)