文献
J-GLOBAL ID:202102225548448009
整理番号:21A0378944
企業のゲーム化戦略は企業学習に影響を及ぼすか:ゲーム化MSLP(移動社会学習プラットフォーム)に基づく研究【JST・京大機械翻訳】
How a company’s gamification strategy influences corporate learning: A study based on gamified MSLP (Mobile social learning platform)
著者 (2件):
Kim Sehoon
(Department of Business Administration, Seoul School of Integrated Sciences and Technologies (aSSIST), 46 Ewhayeodae 2-gil, Seodaemun-gu, Seoul, Republic of Korea)
,
Kim Sehoon
(Doctoral School, Business School Lausanne, Route de la Maladiere 21, 1022 Chavannes, Switzerland)
資料名:
Telematics and Informatics
(Telematics and Informatics)
巻:
57
ページ:
Null
発行年:
2021年
JST資料番号:
A0344C
ISSN:
0736-5853
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)