文献
J-GLOBAL ID:202102226031875159
整理番号:21A0904393
想像/Waldorf Pedagogyとの神経教育の関係の発見のための車両としての多重知能理論展望の調査:系統的文献レビュー【JST・京大機械翻訳】
Exploring Multiple Intelligence Theory Prospects as a Vehicle for Discovering the Relationship of Neuroeducation with Imaginative/Waldorf Pedagogy: A Systematic Literature Review
著者 (3件):
Mavrelos Manos
(Department of Cultural Technology and Communication, University of Aegean, University Hill, 81100 Mytilini, Greece)
,
Daradoumis Thanasis
(Department of Cultural Technology and Communication, University of Aegean, University Hill, 81100 Mytilini, Greece)
,
Daradoumis Thanasis
(Department of Computer Science, Multimedia and Telecommunications, Open University of Catalonia, Rambla Poblenou, 156, 08018 Barcelona, Spain)
資料名:
Education Sciences (Web)
(Education Sciences (Web))
巻:
10
号:
11
ページ:
334
発行年:
2020年
JST資料番号:
U7177A
ISSN:
2227-7102
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)