文献
J-GLOBAL ID:202102228449294940
整理番号:21A2710202
工学と技術教育における学業成績に影響する女性の参加と要因:エチオピアの研究【JST・京大機械翻訳】
Women’s Participation and Factors Affecting Their Academic Performance in Engineering and Technology Education: A Study of Ethiopia
著者 (3件):
Melak Addissie
(Department of Humanities, Delhi Technological University, Delhi 110042, India)
,
Melak Addissie
(Department of Economics, Debre Tabor University, Debre Tabor 6300, Ethiopia)
,
Singh Seema
(Department of Humanities, Delhi Technological University, Delhi 110042, India)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
13
号:
4
ページ:
2246
発行年:
2021年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)