文献
J-GLOBAL ID:202102238075730353
整理番号:21A2377571
科学教師は分散専門知識を通して計算思考を教えることができる【JST・京大機械翻訳】
Science teachers can teach computational thinking through distributed expertise
著者 (3件):
Tucker-Raymond Eli
(Boston University, Earl Center for Learning and Innovation, 55 Pilgrim Road, Boston, MA, 02215, USA)
,
Cassidy Michael
(TERC, 2067 Massachusetts Avenue, Cambridge, MA, 02140, USA)
,
Puttick Gillian
(TERC, 2067 Massachusetts Avenue, Cambridge, MA, 02140, USA)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
173
ページ:
Null
発行年:
2021年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)