文献
J-GLOBAL ID:202102243312537535
整理番号:21A1205265
軍用アカデミーの英語教育における混合教育モードの適用に影響する因子の分析【JST・京大機械翻訳】
An Analysis of the Factors Influencing the Application of Blended Teaching Mode in Military Academies’ English Teaching
著者 (4件):
Wenhui Hao
(College of Information and Communication, National University of Defense Technology,Department of Information and Communication Training,Xi’an,China)
,
Mei Song
(College of Information and Communication, National University of Defense Technology,Department of Information and Communication Training,Xi’an,China)
,
Meng Li
(College of Information and Communication, National University of Defense Technology,Department of Information and Communication Training,Xi’an,China)
,
Shasha Wu
(College of Information and Communication, National University of Defense Technology,Department of Information and Communication Training,Xi’an,China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2020
号:
ICMEIM
ページ:
98-101
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)