文献
J-GLOBAL ID:202102248143647081
整理番号:21A2603597
サービス支配論理による教育改善による社会改善:高等教育における学生の役割のリフレーミング【JST・京大機械翻訳】
Improving Society by Improving Education through Service-Dominant Logic: Reframing the Role of Students in Higher Education
著者 (3件):
Diaz-Mendez Montserrat
(School of Management, University of Extremadura, Av. Elvas s/n, 06071 Badajoz, Spain)
,
Paredes Mario R.
(School of Management and Business, Universidad del Rosario, Calle 200 Autopista Norte y Carrera 7, Bogota 110141, Colombia)
,
Saren Michael
(School of Management, University of Leicester, University Road, Leicester LE1 7RH, UK)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
11
号:
19
ページ:
5292
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)