文献
J-GLOBAL ID:202102255127427206
整理番号:21A2438243
マーケティング関連出版におけるBiasの原因となる因子の評価【JST・京大機械翻訳】
Assessment of Factors Causing Bias in Marketing- Related Publications
著者 (4件):
Morkunas Mangirdas
(Division of Farms’ and Enterprises’ Economics, Lithuanian Institute of Agrarian Economics, Vivulskio str. 4A, 03220 Vilnius, Lithuania)
,
Rudiene Elze
(Business School, Vilnius University, Sauletekio ave. 21, 10222 Vilnius, Lithuania)
,
Giriunas Lukas
(Faculty of Public Governance and Business, Mykolas Romeris university, Ateities str. 20, 08303 Vilnius, Lithuania)
,
Dauciuniene Laura
(Faculty of Public Governance and Business, Mykolas Romeris university, Ateities str. 20, 08303 Vilnius, Lithuania)
資料名:
Publications (Web)
(Publications (Web))
巻:
8
号:
4
ページ:
45
発行年:
2020年
JST資料番号:
U7266A
ISSN:
2304-6775
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)