文献
J-GLOBAL ID:202102256213755429
整理番号:21A1191676
行動変化コミュニケーションキャンペーンの評価は,中所得国の中所得国における現代のクックストーブ購入と使用を促進する【JST・京大機械翻訳】
Evaluation of Behavior Change Communication Campaigns to Promote Modern Cookstove Purchase and Use in Lower Middle Income Countries
著者 (8件):
Evans William Douglas
(Department of Prevention and Community Health, Milken Institute School of Public Health, The George Washington University, Washington, DC 20052, USA)
,
Johnson Michael
(Berkeley Air Monitoring Group, Berkeley, CA 94704, USA)
,
Jagoe Kirstie
(Berkeley Air Monitoring Group, Berkeley, CA 94704, USA)
,
Charron Dana
(Berkeley Air Monitoring Group, Berkeley, CA 94704, USA)
,
Young Bonnie N.
(Berkeley Air Monitoring Group, Berkeley, CA 94704, USA)
,
Rahman A. S. M. Mashiur
(Micro Industries Development Assistance and Services (MIDAS), Dhaka 1209, Bangladesh)
,
Omolloh Daniel
(Eco Consultancy, Nairobi, Kenya)
,
Ipe Julie
(The Global Alliance for Clean Cookstoves, Washington, DC 20006, USA)
資料名:
International Journal of Environmental Research and Public Health (Web)
(International Journal of Environmental Research and Public Health (Web))
巻:
15
号:
1
ページ:
11
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7208A
ISSN:
1660-4601
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)