文献
J-GLOBAL ID:202102272884013916
整理番号:21A2606113
観光部門業績におけるサービス品質政策の効果:スペインホテルとレストランの経験的分析【JST・京大機械翻訳】
Effects of Service Quality Policies in the Tourism Sector Performance: An Empirical Analysis of Spanish Hotels and Restaurants
著者 (3件):
Bagur-Femenias Llorenc
(Accounting and Finance Department, UPF Barcelona School of Management, 08008 Barcelona, Spain)
,
Perramon Jordi
(Accounting and Finance Department, UPF Barcelona School of Management, 08008 Barcelona, Spain)
,
Oliveras-Villanueva Marc
(Departament d’Organitzacio, Gestio Empresarial i Disseny de Producte, Universitat de Girona, 17004 Girona, Spain)
資料名:
Sustainability (Web)
(Sustainability (Web))
巻:
11
号:
3
ページ:
872
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7281A
ISSN:
2071-1050
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)