文献
J-GLOBAL ID:202102276400496379
整理番号:21A0904303
イタリアの学校における移民学生の包含におけるL2と文化仲介の役割【JST・京大機械翻訳】
The Role of L2 and Cultural Mediation in the Inclusion of Immigrant Students in Italian Schools
著者 (4件):
Chiofalo Tommasa Agnese
(Istituto Comprensivo Vittorino da Feltre, 95128 Catania, Italy)
,
Fernandez-Martinez Maria del Mar
(Departamento Sociologia, Trabajo Social y Salud Publica, Universidad de Huelva, 21007 Huelva, Spain)
,
Rosa Antonio Luque-de la
(Departamento de Educacion, Universidad de Almeria, 04120 Almeria, Spain)
,
Carrion-Martinez Jose Juan
(Departamento de Educacion, Universidad de Almeria, 04120 Almeria, Spain)
資料名:
Education Sciences (Web)
(Education Sciences (Web))
巻:
9
号:
4
ページ:
283
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7177A
ISSN:
2227-7102
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)