文献
J-GLOBAL ID:202102279017353808
整理番号:21A0432857
後方設計アプローチを用いた学部カリキュラムへのキャリアスキルの足場【JST・京大機械翻訳】
Scaffolding Career Skills into the Undergraduate Curriculum Utilizing a Backward Design Approach
著者 (2件):
Mertz Pamela S.
(Department of Chemistry and Biochemistry, St. Mary’s College of Maryland, St. Mary’s City, Maryland 20686, United States)
,
Neiles Kelly Y.
(Department of Chemistry and Biochemistry, St. Mary’s College of Maryland, St. Mary’s City, Maryland 20686, United States)
資料名:
ACS Symposium Series (American Chemical Society)
(ACS Symposium Series (American Chemical Society))
巻:
1365
ページ:
43-55
発行年:
2020年
JST資料番号:
H0588B
ISSN:
0097-6156
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)