文献
J-GLOBAL ID:202102279588300866
整理番号:21A3228909
異なる電力構造の下での小売業者のブランドパワーを考慮した場合のオリジナルな設計メーカーの保証戦略【JST・京大機械翻訳】
Original design manufacturer’s warranty strategy when considering retailers’ brand power under different power structures
著者 (6件):
Lou Yaqi
(College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, 300072, China)
,
Lou Yaqi
(School of Business, Tianjin University of Finance and Economics, Tianjin, 300222, China)
,
He Zhen
(College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, 300072, China)
,
Feng Lipan
(Institute of Supply Chain Analytics, Dongbei University of Finance and Economics, Dalian, Liaoning 116025, China)
,
Cai Keyuan
(College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, 300072, China)
,
He Shuguang
(College of Management and Economics, Tianjin University, Tianjin, 300072, China)
資料名:
International Transactions in Operational Research
(International Transactions in Operational Research)
巻:
29
号:
2
ページ:
1308-1325
発行年:
2022年
JST資料番号:
W0717A
ISSN:
0969-6016
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)