文献
J-GLOBAL ID:202102283293951788
整理番号:21A0904061
学生教師におけるデジタルコンピテンシーの知覚:技術リッチ教室における学生教師の教育的自己効力感の発達への貢献【JST・京大機械翻訳】
Perceptions of Digital Competency among Student Teachers: Contributing to the Development of Student Teachers’ Instructional Self-Efficacy in Technology-Rich Classrooms
著者 (2件):
Elstad Eyvind
(Department of Teacher Education and School Research, University of Oslo, NO-0317 Oslo, Norway)
,
Christophersen Knut-Andreas
(Department of Political Science, University of Oslo, NO-0317 Oslo, Norway)
資料名:
Education Sciences (Web)
(Education Sciences (Web))
巻:
7
号:
1
ページ:
27
発行年:
2017年
JST資料番号:
U7177A
ISSN:
2227-7102
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)