文献
J-GLOBAL ID:202102290462283903
整理番号:21A1702723
小学校におけるコンピュータ科学のための時間の発見:学際的問題に基づく学習アプローチの準実験的研究【JST・京大機械翻訳】
Finding time for computer science in the elementary school day: a quasi-experimental study of a transdisciplinary problem-based learning approach
著者 (3件):
Century Jeanne
(Outlier Research & Evaluation at UChicago STEM Education, University of Chicago, Chicago, USA)
,
Ferris Kaitlyn A.
(Outlier Research & Evaluation at UChicago STEM Education, University of Chicago, Chicago, USA)
,
Zuo Huifang
(Outlier Research & Evaluation at UChicago STEM Education, University of Chicago, Chicago, USA)
資料名:
International Journal of STEM Education (Web)
(International Journal of STEM Education (Web))
巻:
7
号:
1
ページ:
1-16
発行年:
2020年
JST資料番号:
U8292A
ISSN:
2196-7822
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)