文献
J-GLOBAL ID:202202211103399587
整理番号:22A0563344
ミャンマーにおけるbaccalaureate看護教育の現状と課題に関する大学生と教員からの声:定性的研究【JST・京大機械翻訳】
Voices from undergraduate students and faculty members regarding the status and challenges of baccalaureate nursing education in Myanmar: A qualitative study
著者 (4件):
Oguro Michiko
(Tokyo Healthcare University, 1-1042-2 Kaijincho nishi, Funabashi City, Chiba, Japan)
,
Sakurai Sachiko
(St. Luke’s International University, 10-1 Akashi-cho, Chuo-ku, Tokyo, Japan)
,
Htay Nyi Nyi
(University of Nursing, Mandalay, 62nd & 63rd Streets, Chanmyathazi, Mandalay, Myanmar)
,
Horiuchi Shigeko
(St. Luke’s International University, 10-1 Akashi-cho, Chuo-ku, Tokyo, Japan)
資料名:
Nurse Education Today
(Nurse Education Today)
巻:
109
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1248A
ISSN:
0260-6917
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)