文献
J-GLOBAL ID:202202211317902127
整理番号:22A0573364
大学生の規制焦点モードプロファイルとグリット,批判的思考,努力規制,および学術的成功の認知との関係【JST・京大機械翻訳】
University students’ regulatory focus-mode profiles and their relationships with grit, critical thinking, effort regulation, and perceptions of academic success
著者 (3件):
Gao Jie
(Independent Researcher)
,
Hodis Flaviu A.
(Victoria University of Wellington, Wellington, 6140, New Zealand)
,
Tait Carolyn F.
(Victoria University of Wellington, Wellington, 6140, New Zealand)
資料名:
Personality and Individual Differences
(Personality and Individual Differences)
巻:
189
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1183A
ISSN:
0191-8869
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)