文献
J-GLOBAL ID:202202213156100270
整理番号:22A0892613
教室における問題行動を減らすためのディジタル技術を用いた行動介入の系統的レビュー【JST・京大機械翻訳】
Systematic Review of Behavioral Interventions Using Digital Technology to Reduce Problem Behavior in the Classroom
著者 (3件):
Kirkpatrick Marie
(Department of Educational Psychology, Baylor University, Waco, TX, USA)
,
Rivera Gabby
(Department of Educational Psychology, Baylor University, Waco, TX, USA)
,
Akers Jessica
(Department of Educational Psychology, Baylor University, Waco, TX, USA)
資料名:
Journal of Behavioral Education
(Journal of Behavioral Education)
巻:
31
号:
1
ページ:
69-93
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4525A
ISSN:
1053-0819
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)