文献
J-GLOBAL ID:202202213268430845
整理番号:22A0027711
教育学と神経科学の統合による大学生のための創造性思考を強化するための構成主義Webベース学習環境モデルの検証【JST・京大機械翻訳】
The Validation of Constructivist Web-Based Learning Environment Model to Enhance Creativity Thinking for Undergraduate Student with Integration of Pedagogy and Neuroscience
著者 (3件):
Jitsopitanon Jetbordin
(Doctor of Philosophy Student of Education Technology, Faculty of Education, Khon Kaen University, Khon Kaen, Thailand)
,
Chaijaroen Sumalee
(Division of Education Technology, Faculty of Education, Khon Kaen University, Khon Kaen, Thailand)
,
Vongtathum Pornsawan
(Division of Computer Education, Faculty of Education, Khon Kaen University, Khon Kaen, Thailand)
資料名:
Lecture Notes in Computer Science
(Lecture Notes in Computer Science)
巻:
13117
ページ:
183-188
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0078D
ISSN:
0302-9743
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)