文献
J-GLOBAL ID:202202216574074434
整理番号:22A0326816
私はこうしている!:共創価値への顧客意図に対する拡張現実感とオンラインショッピングによる個人化の認識の効果【JST・京大機械翻訳】
I want it my way! The effect of perceptions of personalization through augmented reality and online shopping on customer intentions to co-create value
著者 (2件):
Alimamy Saifeddin
(Department of Marketing, College of Business, Zayed University, Abu Dhabi, United Arab Emirates)
,
Gnoth Juergen
(Marketing Department, University of Otago, Dunedin, New Zealand)
資料名:
Computers in Human Behavior
(Computers in Human Behavior)
巻:
128
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
T0355A
ISSN:
0747-5632
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)