文献
J-GLOBAL ID:202202218804514243
整理番号:22A1154807
開発レベル速度スカターにおける学習を容易にするための構造化対話型ピアツーピアビデオツールの利用【JST・京大機械翻訳】
Using a Structured Interactive Peer-to-Peer Video Tool to Facilitate Learning in Development Level Speed Skaters
著者 (3件):
Hillis Tracy L.
(Sport Technology Research Laboratory (STRL), Faculty of Kinesiology, University of Calgary, Calgary, Canada)
,
Rafiei Milajerdi Homa
(Sport Technology Research Laboratory (STRL), Faculty of Kinesiology, University of Calgary, Calgary, Canada)
,
Katz Larry
(Sport Technology Research Laboratory (STRL), Faculty of Kinesiology, University of Calgary, Calgary, Canada)
資料名:
Advances in Intelligent Systems and Computing
(Advances in Intelligent Systems and Computing)
巻:
1426
ページ:
138-144
発行年:
2022年
JST資料番号:
W5075A
ISSN:
2194-5357
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)