文献
J-GLOBAL ID:202202218907678819
整理番号:22A0564524
企業業績に対するロイヤリティプログラム投資の影響:戦略的顧客による季節製品【JST・京大機械翻訳】
Impact of loyalty program investment on firm performance: Seasonal products with strategic customers
著者 (4件):
Gu Wei
(School of Economics and Management, University of Science and Technology Beijing, Beijing 100083, China)
,
Luan Xiaoting
(School of Economics and Management, University of Science and Technology Beijing, Beijing 100083, China)
,
Song Yanan
(School of Economics and Management, University of Science and Technology Beijing, Beijing 100083, China)
,
Shang Jennifer
(Katz Graduate School of Business, University of Pittsburgh, Pittsburgh, Pennsylvania 15260, USA)
資料名:
European Journal of Operational Research
(European Journal of Operational Research)
巻:
299
号:
2
ページ:
621-630
発行年:
2022年
JST資料番号:
A0547A
ISSN:
0377-2217
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)