文献
J-GLOBAL ID:202202219579074986
整理番号:22A1021846
幼稚園教師におけるソーシャルサポートと職務満足:対処スタイルの仲介的役割【JST・京大機械翻訳】
Social Support and Job Satisfaction in Kindergarten Teachers: The Mediating Role of Coping Styles
著者 (4件):
Yang Ying
(School of Educational Sciences, Anshun University, Anshun, China)
,
Lu Xiaozhou
(School of Educational Sciences, Anshun University, Anshun, China)
,
Ban Yongfei
(School of Educational Sciences, Anshun University, Anshun, China)
,
Sun Ji
(School of Educational Sciences, Anshun University, Anshun, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
809272
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)