文献
J-GLOBAL ID:202202219615440055
整理番号:22A0963803
大学生のコンピュータ思考スキルと技術理解に対するロボットベースの物語システム構築の効果【JST・京大機械翻訳】
The effects of constructing robot-based storytelling system on college students’ computational thinking skill and technology comprehension
著者 (4件):
Hu Chih-Chien
(Tatung University No.40, Sec. 3, Zhongshan N. Rd.,Department of Information Management,Taipei City,Taiwan,104)
,
Chen Ming-Hsien
(Tatung University No.40, Sec. 3, Zhongshan N. Rd.,Department of Information Management,Taipei City,Taiwan,104)
,
Yuadi Imam
(Airlangga University Jl. Airlangga 4-6,Department of Information and Library Science,Surabaya,Indonesia,60286)
,
Chen Nian-Shing
(Institute for Research Excellence in Learning Sciences and Program of Learning Sciences, National Taiwan Normal University 162, Section 1, Heping E. Rd.,Taipei City,Taiwan,106)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2022
号:
ICACT
ページ:
496-500
発行年:
2022年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)