文献
J-GLOBAL ID:202202220109893665
整理番号:22A1048657
参加,学習達成および高次思考スキルを強化するためのフリップ教室におけるビジネスシミュレーションゲームの適用【JST・京大機械翻訳】
Applying a business simulation game in a flipped classroom to enhance engagement, learning achievement, and higher-order thinking skills
著者 (3件):
Huang Yueh-Min
(Department of Engineering Science, National Cheng Kung University, No.1, University Road, Tainan City, 701, Taiwan, ROC)
,
Silitonga Lusia Maryani
(Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology, No. 123, Sec. 3, University Rd., Douliou, Yunlin, 64002, Taiwan, ROC)
,
Wu Ting-Ting
(Graduate School of Technological and Vocational Education, National Yunlin University of Science and Technology, No. 123, Sec. 3, University Rd., Douliou, Yunlin, 64002, Taiwan, ROC)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
183
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)