文献
J-GLOBAL ID:202202222713784986
整理番号:22A1095537
小児研修医のためのエビデンスに基づく医療カリキュラムを駆動するための自己決定理論の使用:混合法研究【JST・京大機械翻訳】
Using Self-Determination Theory to Drive an Evidence-Based Medicine Curriculum for Pediatric Residents: A Mixed Methods Study
著者 (5件):
Dasgupta Minnie N.
(Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Palo Alto, Calif)
,
Kirkey Danielle C.
(Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Palo Alto, Calif)
,
Weatherly Jake A.
(Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Palo Alto, Calif)
,
Kuo Kevin W.
(Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Palo Alto, Calif)
,
Rassbach Caroline E.
(Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, Palo Alto, Calif)
資料名:
Academic Pediatrics
(Academic Pediatrics)
巻:
22
号:
3
ページ:
486-494
発行年:
2022年
JST資料番号:
W3255A
ISSN:
1876-2859
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)