文献
J-GLOBAL ID:202202223220720235
整理番号:22A1006827
走行車両の加速度応答を用いた動的正則化最小二乗法による路面形状同定手法の提案
ROAD PROFILE IDENTIFICATION BY MEANS OF REGULARIZED LEAST SQUARE MINIMIZATION WITH DYNAMIC PROGRAMMING UTILIZING ACCELERATIONS OF A MOVING VEHICLE
著者 (3件):
長谷川聡一朗
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
,
KIM Chul-Woo
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
,
CHANG Kai-Chun
(京都大学大学院 工学研究科社会基盤工学専攻)
資料名:
土木学会論文集 A1(構造・地震工学)(Web)
(Journal of Japan Society of Civil Engineers, Ser. A1 (Structural Engineering & Earthquake Engineering) (Web))
巻:
78
号:
1
ページ:
78-93(J-STAGE)
発行年:
2022年
JST資料番号:
U0201A
ISSN:
2185-4653
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)