文献
J-GLOBAL ID:202202223235752245
整理番号:22A0886680
食料品小売市場に対する企業と消費者の情報通信ベースの相互作用【JST・京大機械翻訳】
Info-Communications-Based Interaction of Companies and Consumers on the Grocery Retail Market
著者 (5件):
Chkalova Olga
(Lobachevsky State University of Nizhni Novgorod, Nizhni Novgorod, Russian Federation)
,
Bolshakova Inna
(Lobachevsky State University of Nizhni Novgorod, Nizhni Novgorod, Russian Federation)
,
Kopasovskaya Natalia
(Lobachevsky State University of Nizhni Novgorod, Nizhni Novgorod, Russian Federation)
,
Nekrasova Tatyana
(Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University, Saint Petersburg, Russia)
,
Salkutsan Sergey
(Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University, Saint Petersburg, Russia)
資料名:
Lecture Notes in Computer Science
(Lecture Notes in Computer Science)
巻:
13158
ページ:
122-146
発行年:
2022年
JST資料番号:
H0078D
ISSN:
0302-9743
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)