文献
J-GLOBAL ID:202202223861559181
整理番号:22A0152667
単一消費画像イベントは食物欲求を増加させるか?【JST・京大機械翻訳】
Does a single consumption imagery event increase food desire?
著者 (3件):
Devos Evelynn
(Faculty of Economics and Business Administration, Department of Marketing, Innovation and Organisation, Tweekerkenstraat 2, 9000 Ghent, Belgium)
,
Pandelaere Mario
(Faculty of Economics and Business Administration, Department of Marketing, Innovation and Organisation, Tweekerkenstraat 2, 9000 Ghent, Belgium)
,
Kerckhove Anneleen Van
(Faculty of Economics and Business Administration, Department of Marketing, Innovation and Organisation, Tweekerkenstraat 2, 9000 Ghent, Belgium)
資料名:
Appetite
(Appetite)
巻:
168
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1118A
ISSN:
0195-6663
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)