文献
J-GLOBAL ID:202202224880122730
整理番号:22A0966499
卒業生における混合法研究の理解のための探索:ケニア,ナイロビ大学の継続と遠隔教育の学校における学習者の事例【JST・京大機械翻訳】
The search for understanding of mixed method research among graduate students: a case of learners in the school of continuing and distance education, university of Nairobi, Kenya
著者 (2件):
Wambugu Lydiah
(Department of Open Learning, University of Nairobi, Nairobi, Kenya)
,
Njoroge Naomi
(Department of Open Learning, University of Nairobi, Nairobi, Kenya)
資料名:
Quality & Quantity
(Quality & Quantity)
巻:
56
号:
2
ページ:
843-855
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4882A
ISSN:
0033-5177
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)