文献
J-GLOBAL ID:202202228679314286
整理番号:22A1050164
感覚および快感的期待は,規則的および非アルコール性ビールの知覚特性を形作る【JST・京大機械翻訳】
How sensory and hedonic expectations shape perceived properties of regular and non-alcoholic beer
著者 (3件):
Blackmore Helena
(School of Psychology, University of Sussex, Brighton BN1 9QH, UK)
,
Hidrio Claire
(AB InBev, Leuven, Belgium)
,
Yeomans Martin R.
(School of Psychology, University of Sussex, Brighton BN1 9QH, UK)
資料名:
Food Quality and Preference
(Food Quality and Preference)
巻:
99
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
W0038A
ISSN:
0950-3293
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)