文献
J-GLOBAL ID:202202228900711720
整理番号:22A0770142
ナラレータの変動性は教室における偶発的単語学習を促進するか?【JST・京大機械翻訳】
Does narrator variability facilitate incidental word learning in the classroom?
著者 (7件):
Tapia Jose Luis
(Universidad Nebrija, Madrid, Spain)
,
Rosa Eva
(Department of Psychology, Universitat de Valencia, Valencia, Spain)
,
Rocabado Francisco
(Universidad Nebrija, Madrid, Spain)
,
Vergara-Martinez Marta
(Department of Psychology, Universitat de Valencia, Valencia, Spain)
,
Perea Manuel
(Universidad Nebrija, Madrid, Spain)
,
Perea Manuel
(Department of Psychology, Universitat de Valencia, Valencia, Spain)
,
Perea Manuel
(Basque Center on Cognition, Brain, and Language (BCBL), Donostia, Spain)
資料名:
Memory & Cognition
(Memory & Cognition)
巻:
50
号:
2
ページ:
278-295
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4727A
ISSN:
0090-502X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)