文献
J-GLOBAL ID:202202228991415353
整理番号:22A0895502
時間の単純な問題? 時間配分,治療完全性,および学生の結果の間の関係の学校レベル分析【JST・京大機械翻訳】
A Simple Matter of Time? School-Level Analysis of the Relationship between Time Allocation, Treatment Integrity, and Student Outcome
著者 (3件):
Zhang Yanchen
(Department of Psychology & Quantitative Foundations, University of Iowa, Iowa, IA, USA)
,
Cook Clayton R.
(Department of Educational Psychology, University of Minnesota-Twin Cities, Minneapolis, MN, USA)
,
Lyon Aaron R.
(Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, University of Washington, Seattle, WA, USA)
資料名:
School Mental Health
(School Mental Health)
巻:
14
号:
1
ページ:
73-87
発行年:
2022年
JST資料番号:
W4931A
ISSN:
1866-2625
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)