文献
J-GLOBAL ID:202202229292368763
整理番号:22A1170343
実験学習を強化するための教育ツールとしてのVR測定のミックス法アプローチ:以前の研究の文献調査からの動機付け【JST・京大機械翻訳】
Mix Method Approach of Measuring VR as a Pedagogical Tool to Enhance Experimental Learning: Motivation from Literature Survey of Previous Study
著者 (5件):
Asad Muhammad Mujtaba
(Sukkur IBA University, Airport Road, Sukkur, Pakistan)
,
Naz Aisha
(Sukkur IBA University, Airport Road, Sukkur, Pakistan)
,
Churi Prathamesh
(Mukesh Patel School of Technology Management & Engineering, NMIMS University, Mumbai, India)
,
Guerrero Antonio Jose Moreno
(Department of Didactics and School Organization, University of Granada, Spain)
,
Salameh Anas A.
(Department of Management Information Systems, College of Business Administration, Prince Sattam Bin Abdulaziz University, 165 Al-Kharj 11942, Saudi Arabia)
資料名:
Education Research International (Web)
(Education Research International (Web))
巻:
2022
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7700A
ISSN:
2090-4002
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)