文献
J-GLOBAL ID:202202230870173152
整理番号:22A1045200
環境温度の変動はゼブラフィンチにおける学習試験の若年参加とより短い潜在性を促進する【JST・京大機械翻訳】
Variability in ambient temperature promotes juvenile participation and shorter latency in a learning test in zebra finches
著者 (3件):
Lu ChuChu
(Institute of Environmental Sciences, Faculty of Biology, Jagiellonian University, Krakow, Poland)
,
Lefeuvre Maeelle
(Institute of Environmental Sciences, Faculty of Biology, Jagiellonian University, Krakow, Poland)
,
Rutkowska Joanna
(Institute of Environmental Sciences, Faculty of Biology, Jagiellonian University, Krakow, Poland)
資料名:
Animal Behaviour
(Animal Behaviour)
巻:
186
ページ:
57-66
発行年:
2022年
JST資料番号:
W1654A
ISSN:
0003-3472
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)