文献
J-GLOBAL ID:202202231018142743
整理番号:22A0945534
若い消費者の動機づけとセカンドハンド衣服購入に対する障壁:中国の経験的研究【JST・京大機械翻訳】
Young consumers’ motivations and barriers to the purchase of second-hand clothes: An empirical study of China
著者 (3件):
Wang Bairong
(School of Economics and Management, Shanghai Maritime University, Shanghai 201306, PR China)
,
Fu Yuxuan
(School of Economics and Management, Shanghai Maritime University, Shanghai 201306, PR China)
,
Li Yong
(School of Marxism, Shanghai Maritime University, Shanghai 201306, PR China)
資料名:
Waste Management (Kidlington)
(Waste Management (Kidlington))
巻:
143
ページ:
157-167
発行年:
2022年
JST資料番号:
B0898C
ISSN:
0956-053X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)