文献
J-GLOBAL ID:202202231468801902
整理番号:22A1169954
高温気候からの学校設計に関する生物親和性概念に関する研究:イラクからの事例研究【JST・京大機械翻訳】
A Research on the Biophilic Concept upon School’s Design from Hot Climate: A Case Study from Iraq
著者 (3件):
Almusaed Amjad
(Jonkoping University, Department of Construction Engineering and Lighting Science, Jonkoping, Sweden)
,
Alasadi Asaad
(The University of Basrah, Department of Architecture Engineering, Basrah, Iraq)
,
Almssad Asaad
(Karlstad University, Faculty of Health, Science and Technology, Karlstad, Sweden)
資料名:
Advances in Materials Science and Engineering (Web)
(Advances in Materials Science and Engineering (Web))
巻:
2022
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7020A
ISSN:
1687-8434
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)