文献
J-GLOBAL ID:202202233142945121
整理番号:22A0411637
工学教育研究における複雑性理論の適用の調査:系統的文献レビュー【JST・京大機械翻訳】
Exploring applications of complexity theory in engineering education research: A systematic literature review
著者 (2件):
Sigahi Tiago F. A. C.
(Polytechnic School, Department of Production Engineering, University of Sao Paulo, Sao Paulo, Brazil)
,
Sznelwar Laerte Idal
(Polytechnic School, Department of Production Engineering, University of Sao Paulo, Sao Paulo, Brazil)
資料名:
Journal of Engineering Education
(Journal of Engineering Education)
巻:
111
号:
1
ページ:
232-260
発行年:
2022年
JST資料番号:
W2638A
ISSN:
1069-4730
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
文献レビュー
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)