文献
J-GLOBAL ID:202202233723580933
整理番号:22A1177170
大学生における混合学習に対する学習者の適応性に対する文脈的要因,自己効力感および動機付けの影響:構造方程式モデリングアプローチ【JST・京大機械翻訳】
The Effects of Contextual Factors, Self-Efficacy and Motivation on Learners’ Adaptability to Blended Learning in College English: A Structural Equation Modeling Approach
著者 (3件):
Yang Shuhan
(School of Foreign Languages and Cultures, Panzhihua University, Panzhihua, China)
,
Yang Shuhan
(Rattanakosin International College of Creative Entrepreneurship, Rajamangala University of Technology Rattanakosin, Nakhon Pathom, Thailand)
,
Pu Ruihui
(Faculty of Economics, Srinakharinwirot University, Bangkok, Thailand)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
13
ページ:
847342
発行年:
2022年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)