文献
J-GLOBAL ID:202202234114825240
整理番号:22A0310126
看護学生が認識するシミュレーション学習経験による満足感と自信【JST・京大機械翻訳】
Satisfaction and Self-Confidence With Simulation Learning Experience as Perceived by Nursing Students
著者 (2件):
Abdelkader Abeer
(Faculty of Nursing, Minia University, Egypt & College of Applied Medical Sciences, King Faisal University, Saudi Arabia)
,
Elcokany Nermine
(Faculty of Nursing, Alexandria University, Egypt & College of Applied Medical Sciences, King Faisal University, Saudi Arabia)
資料名:
International Journal of Virtual and Personal Learning Environments
(International Journal of Virtual and Personal Learning Environments)
巻:
12
号:
1
ページ:
1-13
発行年:
2022年
JST資料番号:
W3910A
ISSN:
1947-8518
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)