文献
J-GLOBAL ID:202202234358098101
整理番号:22A0684795
自閉症,知的障害および共起性自閉症および知的障害を有する幼児期小児における実行機能スキル【JST・京大機械翻訳】
Executive functioning skills in early childhood children with autism, intellectual disability, and co-occurring autism and intellectual disability
著者 (3件):
McClain Maryellen Brunson
(Department of Psychology, Utah State University, 2810 Old Main Hill, Logan, UT, USA)
,
Golson Megan E.
(Department of Psychology, Utah State University, 2810 Old Main Hill, Logan, UT, USA)
,
Murphy Laura E.
(Department of Psychiatry, University of Tennessee Health Science Center, 853 Jefferson Avenue, Memphis, TN, USA)
資料名:
Research in Developmental Disabilities
(Research in Developmental Disabilities)
巻:
122
ページ:
Null
発行年:
2022年
JST資料番号:
A1250A
ISSN:
0891-4222
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)